wtorek, 21 lutego 2017

Viva Carnaval- kolorowa kolia sutasz

Normą już u mnie jest, że prace konkursowe tworzę na ostatnią chwilę :) 
Ta kolia nie była wyjątkiem i kończyłam ją w niedzielę. 

Tym razem niestety nie zrobiłam żadnego zdjęcia w trakcie pracy, wynika to tylko i wyłącznie z mojego lenistwa ;) ostatnio ogólnie czuje się jakbym w jakiś sen zimowy zapadła więc musicie mi wybaczyć ;) 

Wracając do kolii to wykonana jest ze sznurków sutasz, z kamieni: howlitów, jadeitów, kociego oka, jaspisów, koralików Toho, szklanych perełek i kropli. 

Dobra, nie ma co się rozpisywać, pooglądajcie sobie zdjęcia ;p






Wszystkie lajki i komentarze mile widziane :)





9 komentarzy:

  1. Jak patrzę na tą kolie to tak sobie myślę, że z tym szarym to Ty oszukujesz i lubisz kolory prawie tak bardzo jak ja ;) nie ważne, że na ostatnią chwilę, ważne że świetnie, do czego z resztą zdążyłaś już przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kolory też uwielbiam, ale zajmują one u mnie drugie miejsce ;) król może być tylko jeden ;p

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten multikolor, jakoś tak człowiekowi weselej, jak widzi taką witaminkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) jakoś tak się od razu przyjemniej robi :)

      Usuń
  3. Jest co oglądać i co podziwiać, jak zwykle przepiękne zestawienie kolorystyczne i pracochłonna forma :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolie niestety są pracochłonne i kilka dni ma się z głowy ;) ale warto się pomęczyć dla takiego efektu ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje kolie, już nie mówiąc o pracach konkursowych w Twoim wykonaniu ;) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolia :) Wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń