niedziela, 28 maja 2017

Bollywood-Indie



Dawno mnie tutaj nie było, a to dlatego, że nic konkursowego 
nie wykonałam ;) 

W zasadzie "Indie" być może też by nie powstały gdyby nie fakt, że gdzieś około roku temu kupiłam sobie dwa kawałeczki shibori. 

Był więc powód, żeby w końcu się trochę pobawić :) 


Mi osobiście Indie kojarzą się z cudownymi, kolorowymi tkaninami oraz z wyjątkowo bogato zdobionymi strojami. Dlatego od początku wiedziałam, że praca będzie duża, kolorowa i błyszcząca.

Shibori jest w kolorze różowym z odrobiną żółtego więc dla kontrastu sznureczki sutasz są głównie w kolorze szmaragdowym, turkusowym. Są też błyskotki czyli różne kryształki, taśmy cyrkoniowe i złote koraliki Toho. 

Udało mi się zrobić kilka zdjęć w trakcie pracy :) 







Początkowo naszyjnik miał wyglądać jak na zdjęciu poniżej, jednak coś mi w nim brakowało i wydawał mi się nudny więc odrobinę go rozbudowałam :) 


Tak się prezentuje w ostatecznej wersji ;) 




Jeśli Ci się spodobał to będę bardzo wdzięczna za wszystkie 
lajki i komentarze :) 


Udało się zdobyć wyróżnienie :) 






6 komentarzy:

  1. Szalenie mi się podoba :) wiadomo czemu :) ale gdyby ktoś nie wiedział to powiem- ma perzecudne kolory, świetną dużą formę, jest oryginalny i perfekcyjnie wykonany :) brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) robiąc ja pomyślałam o Tobie, jakoś tak kolory mi do Ciebie pasowały ;) chociaż Ty je łączysz zdecydowanie bardziej specyficznie :)

      Usuń
  2. Powiem tylko jedno WOW :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie zastanawiałam się, gdzie zniknęłaś ;) Przecudowny naszyjnik, pełen koloru, przepychu, myślę, że w Indiach by się spodobał ;) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne.... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń