niedziela, 9 lipca 2017

Wisior w stylu marokańskim

Kolejna praca, która powstała na konkurs Royal-Stone. 
Tym razem inspiracją było Maroko. 


Przeszukując internety trafiłam na takie oto zdjęcie.


Stało się ono moją główną inspiracją, a dokładniej jego kolorystyka. 

Od dłuższego czasu w mojej szufladzie leżał sobie spokojnie prostokątny, żółty agat i to on stał się centralnym elementem wisiora :)

Do jego stworzenia wykorzystałam oczywiście sznurki sutasz, jadeity, agat, daggery, piasek pustyni, koraliki Toho, square, howlit, chwost.







 Tak oto się prezentuje w całości. Jest duży, nawet bardzo. 
Ma długość ok. 18 cm i szerokość 7 cm. 

Jeśli chociaż trochę Ci się spodobał będzie mi bardzo miło jeśli klikniesz w zdjęcie poniżej i zostawisz komentarz lub lajka :) 










9 komentarzy:

  1. Pięknych, taki soczysty :) idealnie oddalas marokańskie klimaty i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) co dziwne nawet mi się ten wisior podoba, a to się rzadko zdarza ;p

      Usuń
  2. Powalający wisior, zresztą jak zawsze w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie od wczoraj piszę ten komentarz i dotąd nie wiem co powiedzieć. Wisior ma boskie kolory i chętnie bym go ukradła.Tyle.
    A, zagłosowałam na dwie łapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wisiorek przy Twojej bransoletce to taki tam sobie tworek ;) dlatego tym bardziej mi miło, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Piękny, nie raczej hipnotyzująco piękny <3 a ostatecznie Hipnotyzująco Pięknie Stworzony :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior bardzo ciekawy i intensywnie kolorowy, piękny po prostu :) a głos oddany :) Pwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile razy powtarzałam, że uwielbiam Twoje prace? No ile? <3 kolejne cudeńko, piękne, intensywne kolory! Lecę głosować :)

    OdpowiedzUsuń