piątek, 10 sierpnia 2018

Szara jesień-kolia sutasz w kolorach jesieni

Dawno, dawno mnie tu nie było...aż sama byłam odrobinę zdziwiona, że 
to już ponad rok minął. 

Wychodzi na to, że od dłuższego czasu nie brałam też udziału w żadnym konkusie. 
Wnioskować więc można, że skoro jednak coś publikuję to jakiś konkurs jest ;) 
 Ano jest, jak co roku Royal Stone organizuje konkurs. 
Laureaci, a dokładniej ich prace, a jeszcze dokładniej zdjęcia ich prac, znajdą się w kalendarzu na 2019 rok :) 

W tym roku wygląda to trochę inaczej niż w latach poprzednich, ponieważ prace podzielono na 3 kategorie. Nie będe Was tutaj zanudzać szczegółami, bo część z Was wie o co chodzi, a jak ktoś nie wie to może się doinformować klikając w link Royal Stone-kalendarz 2019

Ja sobie sutaszuje więc moja praca jest w kategorii nr II. 
Dwie poprzednie inspiracje czyli wiosnę i lato ominęłam. 
Nie miałam zupełnie weny, ani motywacji. 
Natomiast przy jesieni były tak cudowne kolory, że nie mogłam sobie tego odpuścić :) (Zima jest jeszcze ciekawsza kolorystycznie, ale na nią przyjdzie jeszcze czas :))
Sami popatrzcie na banerek do Jesieni. 


Słów kilka wypada napisać o pracy :) 
Uwaga, uwaga pełne zaskoczenie...... jest w szarościach :) 
Tak, tak sznurki są szare, część koralików, kaboszonów ;) Nie dziwi Was to ? nie? 
Jeśli nie to znaczy, że już wiecie o moim szaroholiźmie ;) 

Całość zaczęłam od obszycia pięknego labradorytu.




 Póżniej to już była czysta improwizacja ;) 
Rozrysowywanie projektów nie jest moją mocną stroną.




A tak prezentuje się w całość. 
Jak widać na załączonych zdjęciach łatwiej chyba wymienić czego to tam nie ma ;) 
Szurki są w kolorze szarym, są listki różne, różniaste, koraliki w kształtach wszelakich, kamyczki: w centralnym miejscu labradoryt, poza nim są również hematyty i howlity. 
Jest i  jaskółka... do jesieni może zbytnio nie pasuje, ale całkiem ładnie się prezentuje :) (nawet udało mi się zrymować) ha ! taka jestem zdolna ;) 





A tak prezntuje się na mnie :) 



Zdjęcie konkursowe :) 



Edit:

Udało się zająć II miejsce :))


Edit II:

Takie zamówienie zrobiłam ;) 
Bon szybko zrealizowałam. 





Bardzo mi będzie miło jak odwiedzicie mój fp 
Wystarczy, że klikniecie w logo poniżej ;) 




9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twój szaroholizm, pozwala rozkwitnąć innym kolorom w jego towarzystwie.
    Lajk poszedł, a nawet dwa. Co się będę rozdrabniać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie szary pasuje do każdego koloru i tworzy piękne tło :) bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Brak mi słów, WOW !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolia jest przepiękna, a szarości bardzo tutaj pasują :) Cudeńko, które w pełni zasłużyło na podium! Gratulacje! :)
    I przyznam, stęskniłam się za Twoimi wpisami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat taka niepiśmienna raczej :) ale troche przesadnie blog zaniedbałam więc postaram się trochę częściej coś tutaj wrzucać :) Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Pracę pamiętam z konkursu, jest piekna i jak dla mnie jesień w pełnej krasie :) GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń